Taşındık: avatarfanturkiye.my-goo.com

Taşındık! Yeni adresimiz: avatarfanturkiye.my-goo.com
 
AnasayfaAnasayfa  KapıKapı  GaleriGaleri  TakvimTakvim  SSSSSS  AramaArama  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yapGiriş yap  

Paylaş | 
 

 Temizlik

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
Sayfaya git : 1, 2  Sonraki
YazarMesaj
V For Vendetta
MODERATOR
MODERATOR
avatar

Mesaj Sayısı : 638
Yaş : 23
Nerden : Güney Hava Tapınağı
Mesaj Alanı :
Hava Bükmek kendini özgür hisetmektir

Yarışma Puanları :
0 / 1000 / 100

Başarı Puanı :
8 / 1008 / 100

Topladığı Puanlar : 0
Kayıt tarihi : 05/11/08

MesajKonu: Temizlik   Perş. Kas. 20, 2008 8:40 pm

Eski yeni bütün kouları Temizliyorum bu konuları yeniden açmak istiyorsanız

1-Resimli olmaları İyi olur
2-Konuları Sadece Dövüş olsun
3-Aynı Konudan 2 tane açmayın
4-Konuyu saptırmayın

Cevap yazmalar özenli olsun
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://warcraftforum.forumv.biz/
zuko&nirvosh
ÜYE
ÜYE
avatar

Mesaj Sayısı : 946
Yaş : 21
Nerden : kayıpppp
Mesaj Alanı :
K A L B İ N B O Ş A L I R S A K E S E N D O L A R

Ruh Hali :
Yarışma Puanları :
0 / 1000 / 100

Başarı Puanı :
0 / 1000 / 100

Topladığı Puanlar : 1
Kayıt tarihi : 23/07/08

MesajKonu: Geri: Temizlik   Perş. Kas. 20, 2008 10:05 pm

ya bak bu iyi fikir Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
V For Vendetta
MODERATOR
MODERATOR
avatar

Mesaj Sayısı : 638
Yaş : 23
Nerden : Güney Hava Tapınağı
Mesaj Alanı :
Hava Bükmek kendini özgür hisetmektir

Yarışma Puanları :
0 / 1000 / 100

Başarı Puanı :
8 / 1008 / 100

Topladığı Puanlar : 0
Kayıt tarihi : 05/11/08

MesajKonu: Geri: Temizlik   Perş. Kas. 20, 2008 10:22 pm

Evet eski konular Gitti yarın yenilemeye başlıcam
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://warcraftforum.forumv.biz/
zuko&nirvosh
ÜYE
ÜYE
avatar

Mesaj Sayısı : 946
Yaş : 21
Nerden : kayıpppp
Mesaj Alanı :
K A L B İ N B O Ş A L I R S A K E S E N D O L A R

Ruh Hali :
Yarışma Puanları :
0 / 1000 / 100

Başarı Puanı :
0 / 1000 / 100

Topladığı Puanlar : 1
Kayıt tarihi : 23/07/08

MesajKonu: Geri: Temizlik   Perş. Kas. 20, 2008 10:24 pm

iyi oluo böle bazen ihtiyaç var Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
cerenalgan
ÜYE
ÜYE
avatar

Mesaj Sayısı : 299
Yaş : 20
Nerden : güney hava tapınagından
Mesaj Alanı :
avatar die bişey var bunu bir gün ispatlıycam

Ruh Hali :
Yarışma Puanları :
0 / 1000 / 100

Başarı Puanı :
0 / 1000 / 100

Topladığı Puanlar : -3
Kayıt tarihi : 08/11/08

MesajKonu: Geri: Temizlik   Cuma Kas. 21, 2008 1:58 pm

güzel yani bu gün mu ???
aang bebek oley aang bebek

avatar hali avatar diye bir şey var bunu bir gün isbatlıycam avatar hali
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://avatarfan.my-goo.com/profile.forum?mode=editprofile
V For Vendetta
MODERATOR
MODERATOR
avatar

Mesaj Sayısı : 638
Yaş : 23
Nerden : Güney Hava Tapınağı
Mesaj Alanı :
Hava Bükmek kendini özgür hisetmektir

Yarışma Puanları :
0 / 1000 / 100

Başarı Puanı :
8 / 1008 / 100

Topladığı Puanlar : 0
Kayıt tarihi : 05/11/08

MesajKonu: Geri: Temizlik   Cuma Kas. 21, 2008 6:33 pm

ya giremedim bugün kısmet yarına birkaç şey ekliyeceğim
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://warcraftforum.forumv.biz/
cerenalgan
ÜYE
ÜYE
avatar

Mesaj Sayısı : 299
Yaş : 20
Nerden : güney hava tapınagından
Mesaj Alanı :
avatar die bişey var bunu bir gün ispatlıycam

Ruh Hali :
Yarışma Puanları :
0 / 1000 / 100

Başarı Puanı :
0 / 1000 / 100

Topladığı Puanlar : -3
Kayıt tarihi : 08/11/08

MesajKonu: Geri: Temizlik   Cuma Kas. 21, 2008 6:59 pm

öf ruhlardünyası

avatar hali avatar diye bir şey var bunu bir gün isbatlıycam avatar hali
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://avatarfan.my-goo.com/profile.forum?mode=editprofile
Admin
ADMİN
ADMİN
avatar

Mesaj Sayısı : 724
Yaş : 22
Nerden : Kuzey Su Kabilesi
Mesaj Alanı :
Herşey yalan ,herkes sahtekar. Giden gitti ,kalan hep bin pişman ...

Yarışma Puanları :
100 / 100100 / 100

Başarı Puanı :
100 / 100100 / 100

Topladığı Puanlar : 15
Kayıt tarihi : 27/02/08

MesajKonu: Geri: Temizlik   Cuma Kas. 21, 2008 7:02 pm

Örnek mod. Very Happy

_________________
Bedenin özgür kalsa neye yarar
Acıtır ruhunu içinde kalanlar
Dönemezsin artık geriye
Tek yön seçtiğin tüm yollar
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://avatarfan.blogcu.com
cerenalgan
ÜYE
ÜYE
avatar

Mesaj Sayısı : 299
Yaş : 20
Nerden : güney hava tapınagından
Mesaj Alanı :
avatar die bişey var bunu bir gün ispatlıycam

Ruh Hali :
Yarışma Puanları :
0 / 1000 / 100

Başarı Puanı :
0 / 1000 / 100

Topladığı Puanlar : -3
Kayıt tarihi : 08/11/08

MesajKonu: Geri: Temizlik   Cuma Kas. 21, 2008 7:05 pm

o nedir ???

avatar hali avatar diye bir şey var bunu bir gün isbatlıycam avatar hali
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://avatarfan.my-goo.com/profile.forum?mode=editprofile
V For Vendetta
MODERATOR
MODERATOR
avatar

Mesaj Sayısı : 638
Yaş : 23
Nerden : Güney Hava Tapınağı
Mesaj Alanı :
Hava Bükmek kendini özgür hisetmektir

Yarışma Puanları :
0 / 1000 / 100

Başarı Puanı :
8 / 1008 / 100

Topladığı Puanlar : 0
Kayıt tarihi : 05/11/08

MesajKonu: Geri: Temizlik   Cuma Kas. 21, 2008 7:43 pm

Admin demiş ki:
Örnek mod. Very Happy

çok teşşekür ederim yarın başlıcam
ana maddeler

Sukko Vs. Zuko
Savaş3!
Katara Vs. Azula
Azula Vs. Jeong Jeong
Iroh Vs. Pakku
Aang Vs. Roku
Aang Vs. Kyoshi

bunları yarın açcam
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://warcraftforum.forumv.biz/
Admin
ADMİN
ADMİN
avatar

Mesaj Sayısı : 724
Yaş : 22
Nerden : Kuzey Su Kabilesi
Mesaj Alanı :
Herşey yalan ,herkes sahtekar. Giden gitti ,kalan hep bin pişman ...

Yarışma Puanları :
100 / 100100 / 100

Başarı Puanı :
100 / 100100 / 100

Topladığı Puanlar : 15
Kayıt tarihi : 27/02/08

MesajKonu: Geri: Temizlik   Cuma Kas. 21, 2008 7:54 pm

Wallaha tebrikler.
Birde bana diyorlar gereksiz konuları sil diye. Kolaymı otur forumu baştan sona düzenle. Mod.lar düzenlesin kendi kategorilerini. Mod.u olmayan yerleri hallederim bn Wink
Herkes kendi evinin önününü temizlese sokaklar tertemiz olur gibi Very Happy

_________________
Bedenin özgür kalsa neye yarar
Acıtır ruhunu içinde kalanlar
Dönemezsin artık geriye
Tek yön seçtiğin tüm yollar
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://avatarfan.blogcu.com
V For Vendetta
MODERATOR
MODERATOR
avatar

Mesaj Sayısı : 638
Yaş : 23
Nerden : Güney Hava Tapınağı
Mesaj Alanı :
Hava Bükmek kendini özgür hisetmektir

Yarışma Puanları :
0 / 1000 / 100

Başarı Puanı :
8 / 1008 / 100

Topladığı Puanlar : 0
Kayıt tarihi : 05/11/08

MesajKonu: Geri: Temizlik   Cuma Kas. 21, 2008 7:55 pm

yani Mod'un kendi alanında yetkisi vardır kendileri yapabilir
her şeyi devletten beklemeyin
(iyiy modlar var olar alınmasın)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://warcraftforum.forumv.biz/
Azula
MODERATOR
MODERATOR
avatar

Mesaj Sayısı : 1065
Yaş : 23
Nerden : Kraliyet ailesi
Mesaj Alanı : <center><font color=\"Green\"><marquee direction=\"Up\" style=\"background:White\">1000'lere Ulaştım Waaaoww </marquee></font></center>
Ruh Hali :
Yarışma Puanları :
0 / 1000 / 100

Başarı Puanı :
0 / 1000 / 100

Topladığı Puanlar : 13
Kayıt tarihi : 03/07/08

MesajKonu: Geri: Temizlik   Ptsi Kas. 24, 2008 1:54 pm

bende aynısını yapıcam bir sürü gereksiz şey var
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.avatardostarim.eniyiforum.net
cerenalgan
ÜYE
ÜYE
avatar

Mesaj Sayısı : 299
Yaş : 20
Nerden : güney hava tapınagından
Mesaj Alanı :
avatar die bişey var bunu bir gün ispatlıycam

Ruh Hali :
Yarışma Puanları :
0 / 1000 / 100

Başarı Puanı :
0 / 1000 / 100

Topladığı Puanlar : -3
Kayıt tarihi : 08/11/08

MesajKonu: Geri: Temizlik   Ptsi Kas. 24, 2008 2:38 pm

bende yaparım Very Happy
nası yapıdıgını bilmiom Very Happy hhihhi Smile

avatar hali avatar diye bir şey var bunu bir gün isbatlıycam avatar hali
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://avatarfan.my-goo.com/profile.forum?mode=editprofile
prenses azula
MODERATOR
MODERATOR
avatar

Mesaj Sayısı : 454
Yaş : 22
Nerden : Ateş Ulusu
Mesaj Alanı : Ateş Yüce Element...
Ruh Hali :
Yarışma Puanları :
1 / 1001 / 100

Başarı Puanı :
1 / 1001 / 100

Topladığı Puanlar : 14
Kayıt tarihi : 17/09/08

MesajKonu: Geri: Temizlik   Ptsi Kas. 24, 2008 6:23 pm

vallahi ben yapmam.azula bölümünü doldurana kadar canım çıktı.daha doğrusu admin in canı çıktı Very Happy Very Happy ben dolu forum seviyorum.öbür türlü canımı sıkıyo.böyle aradığını 10 saatte bulunca daha iyi oluyo kanımca Very Happy.ben öyle seviyorum yani.modluktan alınmadıkça ve önemli bişey olmadıkça (malum bir durum)fikrimin değişeceğini sanmam galibaa Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
cerenalgan
ÜYE
ÜYE
avatar

Mesaj Sayısı : 299
Yaş : 20
Nerden : güney hava tapınagından
Mesaj Alanı :
avatar die bişey var bunu bir gün ispatlıycam

Ruh Hali :
Yarışma Puanları :
0 / 1000 / 100

Başarı Puanı :
0 / 1000 / 100

Topladığı Puanlar : -3
Kayıt tarihi : 08/11/08

MesajKonu: Geri: Temizlik   Ptsi Kas. 24, 2008 6:26 pm

çok karışık konuşuon:aang3:

avatar hali avatar diye bir şey var bunu bir gün isbatlıycam avatar hali
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://avatarfan.my-goo.com/profile.forum?mode=editprofile
prenses azula
MODERATOR
MODERATOR
avatar

Mesaj Sayısı : 454
Yaş : 22
Nerden : Ateş Ulusu
Mesaj Alanı : Ateş Yüce Element...
Ruh Hali :
Yarışma Puanları :
1 / 1001 / 100

Başarı Puanı :
1 / 1001 / 100

Topladığı Puanlar : 14
Kayıt tarihi : 17/09/08

MesajKonu: Geri: Temizlik   Ptsi Kas. 24, 2008 6:46 pm

nesi karışık ki benim herzamanki halim Smile demek istediğim ben azulayı boşaltmqam filan çünkü karışık forumları daha çok seviyorum.sahiden biraz karışık da olabilir.sen özetini al yeterli Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
cerenalgan
ÜYE
ÜYE
avatar

Mesaj Sayısı : 299
Yaş : 20
Nerden : güney hava tapınagından
Mesaj Alanı :
avatar die bişey var bunu bir gün ispatlıycam

Ruh Hali :
Yarışma Puanları :
0 / 1000 / 100

Başarı Puanı :
0 / 1000 / 100

Topladığı Puanlar : -3
Kayıt tarihi : 08/11/08

MesajKonu: Geri: Temizlik   Ptsi Kas. 24, 2008 6:49 pm

bunuda anlamadım ama anlasam heralde güzel bişedir ???


avatar hali avatar diye bir şey var bunu bir gün isbatlıycam avatar hali
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://avatarfan.my-goo.com/profile.forum?mode=editprofile
Azula
MODERATOR
MODERATOR
avatar

Mesaj Sayısı : 1065
Yaş : 23
Nerden : Kraliyet ailesi
Mesaj Alanı : <center><font color=\"Green\"><marquee direction=\"Up\" style=\"background:White\">1000'lere Ulaştım Waaaoww </marquee></font></center>
Ruh Hali :
Yarışma Puanları :
0 / 1000 / 100

Başarı Puanı :
0 / 1000 / 100

Topladığı Puanlar : 13
Kayıt tarihi : 03/07/08

MesajKonu: Geri: Temizlik   Ptsi Kas. 24, 2008 7:13 pm

Neyse sen anlamasanda olur Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.avatardostarim.eniyiforum.net
prenses azula
MODERATOR
MODERATOR
avatar

Mesaj Sayısı : 454
Yaş : 22
Nerden : Ateş Ulusu
Mesaj Alanı : Ateş Yüce Element...
Ruh Hali :
Yarışma Puanları :
1 / 1001 / 100

Başarı Puanı :
1 / 1001 / 100

Topladığı Puanlar : 14
Kayıt tarihi : 17/09/08

MesajKonu: Geri: Temizlik   Ptsi Kas. 24, 2008 7:31 pm

aynen öyle Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Azula
MODERATOR
MODERATOR
avatar

Mesaj Sayısı : 1065
Yaş : 23
Nerden : Kraliyet ailesi
Mesaj Alanı : <center><font color=\"Green\"><marquee direction=\"Up\" style=\"background:White\">1000'lere Ulaştım Waaaoww </marquee></font></center>
Ruh Hali :
Yarışma Puanları :
0 / 1000 / 100

Başarı Puanı :
0 / 1000 / 100

Topladığı Puanlar : 13
Kayıt tarihi : 03/07/08

MesajKonu: Geri: Temizlik   Ptsi Kas. 24, 2008 7:32 pm

Hehehe Very Happy Bende aynısını yapıcam ama iyi bir temislik lazım
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.avatardostarim.eniyiforum.net
cerenalgan
ÜYE
ÜYE
avatar

Mesaj Sayısı : 299
Yaş : 20
Nerden : güney hava tapınagından
Mesaj Alanı :
avatar die bişey var bunu bir gün ispatlıycam

Ruh Hali :
Yarışma Puanları :
0 / 1000 / 100

Başarı Puanı :
0 / 1000 / 100

Topladığı Puanlar : -3
Kayıt tarihi : 08/11/08

MesajKonu: Geri: Temizlik   Ptsi Kas. 24, 2008 7:38 pm

şey temizlik demişken kafamı kim temizlemek ister Very Happy Very Happy Very Happy
(çok komigim ben)

avatar hali avatar diye bir şey var bunu bir gün isbatlıycam avatar hali
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://avatarfan.my-goo.com/profile.forum?mode=editprofile
V For Vendetta
MODERATOR
MODERATOR
avatar

Mesaj Sayısı : 638
Yaş : 23
Nerden : Güney Hava Tapınağı
Mesaj Alanı :
Hava Bükmek kendini özgür hisetmektir

Yarışma Puanları :
0 / 1000 / 100

Başarı Puanı :
8 / 1008 / 100

Topladığı Puanlar : 0
Kayıt tarihi : 05/11/08

MesajKonu: Geri: Temizlik   Ptsi Kas. 24, 2008 7:48 pm

Dünya Kötü Espri Rekoru!!!!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://warcraftforum.forumv.biz/
cerenalgan
ÜYE
ÜYE
avatar

Mesaj Sayısı : 299
Yaş : 20
Nerden : güney hava tapınagından
Mesaj Alanı :
avatar die bişey var bunu bir gün ispatlıycam

Ruh Hali :
Yarışma Puanları :
0 / 1000 / 100

Başarı Puanı :
0 / 1000 / 100

Topladığı Puanlar : -3
Kayıt tarihi : 08/11/08

MesajKonu: Geri: Temizlik   Ptsi Kas. 24, 2008 7:52 pm

öf bi azula bi sen moral bozmakta bir numarasınız iki 10 espiri yapim dedim Sad

avatar hali avatar diye bir şey var bunu bir gün isbatlıycam avatar hali
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://avatarfan.my-goo.com/profile.forum?mode=editprofile
V For Vendetta
MODERATOR
MODERATOR
avatar

Mesaj Sayısı : 638
Yaş : 23
Nerden : Güney Hava Tapınağı
Mesaj Alanı :
Hava Bükmek kendini özgür hisetmektir

Yarışma Puanları :
0 / 1000 / 100

Başarı Puanı :
8 / 1008 / 100

Topladığı Puanlar : 0
Kayıt tarihi : 05/11/08

MesajKonu: Geri: Temizlik   Ptsi Kas. 24, 2008 7:53 pm

yha Forumu çöpe çevrdin
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://warcraftforum.forumv.biz/
Sponsored content




MesajKonu: Geri: Temizlik   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Temizlik
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 2 sayfasıSayfaya git : 1, 2  Sonraki

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Taşındık: avatarfanturkiye.my-goo.com :: Karakterler :: Karakter Savaşları-
Buraya geçin: