Taşındık: avatarfanturkiye.my-goo.com

Taşındık! Yeni adresimiz: avatarfanturkiye.my-goo.com
 
AnasayfaAnasayfa  KapıKapı  GaleriGaleri  TakvimTakvim  SSSSSS  AramaArama  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yapGiriş yap  

Paylaş | 
 

 Avatar oyunlar

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
ozmo007
ÜYE
ÜYE
avatar

Mesaj Sayısı : 147
Yaş : 24
Nerden : Roku'nun Adası
Mesaj Alanı : ¶¶¶ ~~^ ^~~ ¶¶¶
avatarfanturkiye.my-goo.com

Ruh Hali :
Yarışma Puanları :
0 / 1000 / 100

Başarı Puanı :
0 / 1000 / 100

Topladığı Puanlar : 312
Kayıt tarihi : 19/05/09

MesajKonu: Avatar oyunlar   Çarş. Mayıs 20, 2009 1:13 pm

Avatardaki kahramanları giydirmek istermisin? Smile E o halde hadi giydirelim Smile

Katara DressUp
Zuko DressUp

Azula DressUp

İşte buda resimleri Smile

Katara

Katara's Fan Wardrobe

Zuko's Wardrobe

Sokka's Wardrobe

Azula's Wardrobe

Toph's Wardrobe

Suki's Wardrobe

Yue and Suki's Wardrobe

TyLee and Mai's Wardrobe

Çok üzgünüm ama ang i bulamadım Ama söz bulursam koyarım bu arada gizli gizli firiyorum siteme bunu bile zor ekliyorum derslerim gerçekten iyice hızlandı oyüzden tatile kadar pek fazla bişi ekleyemebilirim oyüzden çok özür dilerim ama şunu sölemeden geçemicem Bu yazıma sadece YORUM YORUM YORUM istiyorum
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://s3.katsuro.net/woo.php?id=1507
zıpır aang
MODERATOR
MODERATOR
avatar

Mesaj Sayısı : 403
Yaş : 19
Nerden : güney hava tapınağı
Mesaj Alanı : avatar diye birşey var ki banane banane:)SmileSmile
Yarışma Puanları :
0 / 1000 / 100

Başarı Puanı :
2 / 1002 / 100

Topladığı Puanlar : 12
Kayıt tarihi : 30/11/08

MesajKonu: Geri: Avatar oyunlar   Salı Haz. 02, 2009 11:24 am

Çok güzeller. Eskiden Aang bulunmuştu çok güzeldi. Ama adresini unuttum. Ama forum oyunları dediği sitede oynanabilecek yunlar yani diğer konulara bak onlar gibi. Bu konuların oyun ve program bölümüne taşınması gerek bence.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
zutara azula
ÜYE
ÜYE
avatar

Mesaj Sayısı : 267
Yaş : 19
Nerden : güneyli su kabilesi
Mesaj Alanı : harry potter love Hermione Granger
Ruh Hali :
Yarışma Puanları :
0 / 1000 / 100

Başarı Puanı :
0 / 1000 / 100

Topladığı Puanlar : 286
Kayıt tarihi : 13/04/09

MesajKonu: Geri: Avatar oyunlar   Salı Haz. 09, 2009 5:42 pm

bencede zıpır anng e katılıyorum
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
ßéatifuL_azuLa_^^
ÜYE
ÜYE
avatar

Mesaj Sayısı : 136
Yaş : 20
Nerden : Atéş uLusu
Mesaj Alanı : prénsés Azula'...
Ruh Hali :
Yarışma Puanları :
0 / 1000 / 100

Başarı Puanı :
0 / 1000 / 100

Topladığı Puanlar : 137
Kayıt tarihi : 03/07/09

MesajKonu: Geri: Avatar oyunlar   Cuma Tem. 03, 2009 5:57 pm

nasaı bu yaa
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Firebending
YENİ ÜYE
YENİ ÜYE


Mesaj Sayısı : 29
Yaş : 22
Nerden : Ateş Ulusu
Mesaj Alanı : <center><font color="orange"><marquee direction="left" style="background:white">Dünyanın en berbat forumu! </marquee></font></center>
Ruh Hali :
Yarışma Puanları :
0 / 1000 / 100

Başarı Puanı :
0 / 1000 / 100

Topladığı Puanlar : 39
Kayıt tarihi : 10/07/09

MesajKonu: Geri: Avatar oyunlar   Cuma Tem. 10, 2009 2:32 pm

ozmo007 demiş ki:
Avatardaki kahramanları giydirmek istermisin? Smile E o halde hadi giydirelim Smile

Katara DressUp
Zuko DressUp

Azula DressUp

İşte buda resimleri Smile

Katara

Katara's Fan Wardrobe

Zuko's Wardrobe

Sokka's Wardrobe

Azula's Wardrobe

Toph's Wardrobe

Suki's Wardrobe

Yue and Suki's Wardrobe

TyLee and Mai's Wardrobe

Çok üzgünüm ama ang i bulamadım Ama söz bulursam koyarım bu arada gizli gizli firiyorum siteme bunu bile zor ekliyorum derslerim gerçekten iyice hızlandı oyüzden tatile kadar pek fazla bişi ekleyemebilirim oyüzden çok özür dilerim ama şunu sölemeden geçemicem Bu yazıma sadece YORUM YORUM YORUM istiyorum
bunlar alıntıdır bu yazılar oyunlar hepsi alıntıdır bizi özeniosnuz hepinis lütfen kendinizi bişe sanmayn
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Firebending
YENİ ÜYE
YENİ ÜYE


Mesaj Sayısı : 29
Yaş : 22
Nerden : Ateş Ulusu
Mesaj Alanı : <center><font color="orange"><marquee direction="left" style="background:white">Dünyanın en berbat forumu! </marquee></font></center>
Ruh Hali :
Yarışma Puanları :
0 / 1000 / 100

Başarı Puanı :
0 / 1000 / 100

Topladığı Puanlar : 39
Kayıt tarihi : 10/07/09

MesajKonu: Geri: Avatar oyunlar   Cuma Tem. 10, 2009 2:33 pm

beatiful senin o azula imzanda alıntıdır özentisiniz hepiniz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
ledisko
YENİ ÜYE
YENİ ÜYE
avatar

Mesaj Sayısı : 17
Yaş : 23
Nerden : Antalya
Mesaj Alanı : Emeğe Saygı Lütfen!
Ruh Hali :
Yarışma Puanları :
0 / 1000 / 100

Başarı Puanı :
0 / 1000 / 100

Topladığı Puanlar : 17
Kayıt tarihi : 10/07/09

MesajKonu: Geri: Avatar oyunlar   Cuma Tem. 10, 2009 4:19 pm





O baştaki yazıyı benim blogumdan almışsınız ama yazmamışsınız ben o yazıyı bulana kadar canım çıktı ve okuldan sonra bilgisayara gizli gizli girip ekliyordum en azından ben alıyorum diyebilirdin kanıtlıyım istersen ben o yazıyı ayın 18 inde bulmuşıum koymuşum sen ise mayısın taa 20 sinde hatta fotoğrafta koyiyim istersen istersen yorum yazan kişilere sorabilirsiniz ya tamam belki bulmuşsundur dicem ama bulmamışsın her yazının detayına kadar almışsın blogumdan ve imzalarının avatar son hava bukucu yazanıda avatarpassion arkadaşımızdan almışsın pes ve beatiful azula sende benim yaptığım imzadan almışsın yani onları yapmak için ne kadar çok uğraşıyoruz haberiniz varmı emek hırzsılığı yapmaya ne hakkınız var yuh artık birşey diyemiyorum size insanı blog açtığına inan bana pişman ediyorsunuz! Mad
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://anghavakatarasu.blogcu.com/
zutara azula
ÜYE
ÜYE
avatar

Mesaj Sayısı : 267
Yaş : 19
Nerden : güneyli su kabilesi
Mesaj Alanı : harry potter love Hermione Granger
Ruh Hali :
Yarışma Puanları :
0 / 1000 / 100

Başarı Puanı :
0 / 1000 / 100

Topladığı Puanlar : 286
Kayıt tarihi : 13/04/09

MesajKonu: Geri: Avatar oyunlar   Cuma Tem. 10, 2009 6:27 pm

ben bunu başka bi yerde gördüm senin blog unda deyil hepimiz biliyoruz ozxmo senin blogundan bi şey almaz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Firebending
YENİ ÜYE
YENİ ÜYE


Mesaj Sayısı : 29
Yaş : 22
Nerden : Ateş Ulusu
Mesaj Alanı : <center><font color="orange"><marquee direction="left" style="background:white">Dünyanın en berbat forumu! </marquee></font></center>
Ruh Hali :
Yarışma Puanları :
0 / 1000 / 100

Başarı Puanı :
0 / 1000 / 100

Topladığı Puanlar : 39
Kayıt tarihi : 10/07/09

MesajKonu: Geri: Avatar oyunlar   Cuma Tem. 10, 2009 8:17 pm

hee madem inanmıyosn al gözüne sok gir lan kolaysa baqsana aynılara hem bu ifadeler bu blogun ifadeleri mi shen yanıtla bakalm yorm yorm yorm demiş burda msj var yorm deil bloglarda yorm olr
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
ledisko
YENİ ÜYE
YENİ ÜYE
avatar

Mesaj Sayısı : 17
Yaş : 23
Nerden : Antalya
Mesaj Alanı : Emeğe Saygı Lütfen!
Ruh Hali :
Yarışma Puanları :
0 / 1000 / 100

Başarı Puanı :
0 / 1000 / 100

Topladığı Puanlar : 17
Kayıt tarihi : 10/07/09

MesajKonu: Geri: Avatar oyunlar   Cuma Tem. 10, 2009 10:40 pm

İnanmıyorum sana önüne kanıt koyuyorum dikkatlice bak noktasından virgüleni hatta bazı ifadelerine kadar aynı tamam başka blogtan alsa belli olur zaten ama lütfen şuna dikkatlice bak
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://anghavakatarasu.blogcu.com/
ledisko
YENİ ÜYE
YENİ ÜYE
avatar

Mesaj Sayısı : 17
Yaş : 23
Nerden : Antalya
Mesaj Alanı : Emeğe Saygı Lütfen!
Ruh Hali :
Yarışma Puanları :
0 / 1000 / 100

Başarı Puanı :
0 / 1000 / 100

Topladığı Puanlar : 17
Kayıt tarihi : 10/07/09

MesajKonu: Geri: Avatar oyunlar   Cuma Tem. 10, 2009 11:01 pm

ledisko demiş ki:




O baştaki yazıyı benim blogumdan almışsınız ama yazmamışsınız ben o yazıyı bulana kadar canım çıktı ve okuldan sonra bilgisayara gizli gizli girip ekliyordum en azından ben alıyorum diyebilirdin kanıtlıyım istersen ben o yazıyı ayın 18 inde bulmuşıum koymuşum sen ise mayısın taa 20 sinde hatta fotoğrafta koyiyim istersen istersen yorum yazan kişilere sorabilirsiniz ya tamam belki bulmuşsundur dicem ama bulmamışsın her yazının detayına kadar almışsın blogumdan ve imzalarının avatar son hava bukucu yazanıda avatarpassion arkadaşımızdan almışsın pes ve beatiful azula sende benim yaptığım imzadan almışsın yani onları yapmak için ne kadar çok uğraşıyoruz haberiniz varmı emek hırzsılığı yapmaya ne hakkınız var yuh artık birşey diyemiyorum size insanı blog açtığına inan bana pişman ediyorsunuz! Mad
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://anghavakatarasu.blogcu.com/
zutara azula
ÜYE
ÜYE
avatar

Mesaj Sayısı : 267
Yaş : 19
Nerden : güneyli su kabilesi
Mesaj Alanı : harry potter love Hermione Granger
Ruh Hali :
Yarışma Puanları :
0 / 1000 / 100

Başarı Puanı :
0 / 1000 / 100

Topladığı Puanlar : 286
Kayıt tarihi : 13/04/09

MesajKonu: Geri: Avatar oyunlar   C.tesi Tem. 11, 2009 1:30 pm

Firebending demiş ki:
hee madem inanmıyosn al gözüne sok gir lan kolaysa baqsana aynılara hem bu ifadeler bu blogun ifadeleri mi shen yanıtla bakalm yorm yorm yorm demiş burda msj var yorm deil bloglarda yorm olr
korkumdan deyil salak cevap verdim ve bunu başka bi yerde gördüm eminimö
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
ledisko
YENİ ÜYE
YENİ ÜYE
avatar

Mesaj Sayısı : 17
Yaş : 23
Nerden : Antalya
Mesaj Alanı : Emeğe Saygı Lütfen!
Ruh Hali :
Yarışma Puanları :
0 / 1000 / 100

Başarı Puanı :
0 / 1000 / 100

Topladığı Puanlar : 17
Kayıt tarihi : 10/07/09

MesajKonu: Geri: Avatar oyunlar   C.tesi Tem. 11, 2009 1:42 pm

Ya ben buldum sana adreside veriyim devinrttan buldum ben sana kanıt sunuyorum hala inanmıyorsun bende senin böle birisi olduğunu bilmiyordum kendini bana bu şekilde tanıttığın için saol en azından ben sinirli anımdayım sen böle yapmıyabilirdin düzgünce halledebilirdik ama bir anlamı kalmadı.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://anghavakatarasu.blogcu.com/
zutara azula
ÜYE
ÜYE
avatar

Mesaj Sayısı : 267
Yaş : 19
Nerden : güneyli su kabilesi
Mesaj Alanı : harry potter love Hermione Granger
Ruh Hali :
Yarışma Puanları :
0 / 1000 / 100

Başarı Puanı :
0 / 1000 / 100

Topladığı Puanlar : 286
Kayıt tarihi : 13/04/09

MesajKonu: Geri: Avatar oyunlar   C.tesi Tem. 11, 2009 2:04 pm

tamam ama bende sinirliyim ama ben böyle biri deyilim aileme hakaret ediyosunuz sonrada haksızsın diyosun nasıl bi insansın
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
ledisko
YENİ ÜYE
YENİ ÜYE
avatar

Mesaj Sayısı : 17
Yaş : 23
Nerden : Antalya
Mesaj Alanı : Emeğe Saygı Lütfen!
Ruh Hali :
Yarışma Puanları :
0 / 1000 / 100

Başarı Puanı :
0 / 1000 / 100

Topladığı Puanlar : 17
Kayıt tarihi : 10/07/09

MesajKonu: Geri: Avatar oyunlar   C.tesi Tem. 11, 2009 3:10 pm

Hiç boşuna söleme ben senin ailene falan laf etmedim ettiysemde kanıtla ben birisine kolay kolay hakaret etmem argo konuşmam nolursa olsun.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://anghavakatarasu.blogcu.com/
zutara azula
ÜYE
ÜYE
avatar

Mesaj Sayısı : 267
Yaş : 19
Nerden : güneyli su kabilesi
Mesaj Alanı : harry potter love Hermione Granger
Ruh Hali :
Yarışma Puanları :
0 / 1000 / 100

Başarı Puanı :
0 / 1000 / 100

Topladığı Puanlar : 286
Kayıt tarihi : 13/04/09

MesajKonu: Geri: Avatar oyunlar   C.tesi Tem. 11, 2009 4:22 pm

sakin olalım sitede yazıyo bak görürsün
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Sponsored content




MesajKonu: Geri: Avatar oyunlar   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Avatar oyunlar
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» HEDİYELİ OYUNLAR AÇIKLAMASI!...
» gıyaben avatar
» Avatar Bölümü yok oldu :D
» Gıyaben avatarı ???
» AvaTaR BoyuTlandırma !! Yardım

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Taşındık: avatarfanturkiye.my-goo.com :: Avatar Dışı :: Forum Oyunları-
Buraya geçin: